lørdag 25. februar 2012

When in Rome



Bilder: Privat

Begynner å komme godt i stand her i Roma, og trives utrolig godt. Leiligheten er super, og jeg er super heldig og bor med tre søte jenter! Er fortsatt superforvirra når det gjelder hvor ting ligger i forhold til hverandre, og husker så vidt hvor jeg bor. Men foreløpig har jeg alltid kommet meg hjem, så det er nu godt. 

Merker at jeg tar tusen bilder av bygninger etc, men det er så mange fine her. Så jeg ville nok ikke blitt sjokkert om bloggen ble proppet med slike bilder. Har egentlig masse bilder å legge ut, men det får vente litt nå. Er supertrøtt og bildene laster seg opp altfor sent, så det får bli med dette for denne gang!

4 kommentarer:

  1. Endelig kom det Roma-update! Gleder meg til masse bilder:)

    SvarSlett
  2. Godt du klarer å komme deg hjem! Håper det kommer masse bilder snart, jaa :D <3

    SvarSlett
  3. Åååh, savn! Gleder meg masse til å komme å besøke deg og vandre i Romas nydelige gater igjen <3 Med deg, såklart!

    SvarSlett
  4. When in rome, så har du ikke tid til å blogge nei, skjønner greia. Men venter stadig i spenning på noe nytt her inne! :) <3

    SvarSlett