lørdag 22. september 2012

ONE OF THOSE PERFECT MORNINGS









Bilder: Thetravelingbrush

I dag inviterte jeg Lisa på frokostbrunch. Etter å ha svidd et par pannekaker, fikk jeg det endelig til og stresset og løp rundt for å dekke på og gjøre det klart til Lisa kom. Herrligheten, hvordan har det seg at jeg ALLTID har dårlig tid? Når Lisa kom var jeg i siste stressfase og så smågal ut med blant ansikt og rufsete hår. Vi kunne i allefall nyte en koselig frokost, og kokken er fornøyd med seg selv sånn alt i alt.  

Har bestemt meg for å tilbringe litt mer tid på kjøkkenet, det er jo egentlig så koselig. Når man har god tid. Favorittdelen min av å lage mat er vel egentlig å tilbrede den. Og da må den jo lages først!

Uansett - en herlig formiddag med mat og planlegging av vårens planer! Can´t wait



3 kommentarer:

  1. ÅH, jeg er så glad for at du blogger igjen! og den frokostbrunchen der så heeelt fantastisk ut! naaam

    SvarSlett