fredag 24. august 2012

HEI BLOGGEN

Dette kan kanskje komme sjokkerende for mange (ironi), men etter om lag fire måneders konkludering har jeg egentlig kommet frem til at jeg ikke er en person som klarer å holde en blogg ved like - jeg er rett og slett ikke et bloggmenneske. Booom, der sa jeg det. Det at jeg har brukt godt og vel fire måneder på å få orden på den fulle macen min og få kjøpt meg en harddisk så det er mulighet for å legge nye bilder osv inn på macen, viser hvor lite effektiv jeg er når det kommer til dette. Uansett, bloggjente eller ikke, jeg har bestemt meg for å blogge litt igjen. Slik at mine nære og kjære kan se hva jeg velger å bruke dagene mine på. Fint, eller hva?

Siden sist har jeg fullført mitt semester i Roma, som var helt fantastisk. Er så utrolig fornøyd med at jeg valgte å dra dit og sitter igjen med gode minner for livet. Og ikke minst et kjærlighetforhold - til en by. Lucky me. Jeg er rett og slett bergtatt.

Utenom det har det vært jobb som har stått i fokus, foruten om nok en tur til Italia med Kristine, hvor vi var i Roma og Pescara. Dessuten har jeg tilbrakt to fantastiske uker i mitt ferieparadis Cannes, og har levd livets glade dager der, samt smakt på alt den franske rivieraen hadde å by på for denne gang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar