søndag 15. april 2012

It isn't only only


Prøver å blogge fra mobil for første gang. Nå som vi fikk internett i hele leiligheten, trodde jeg ikke det skulle bli noe problem å blogge. Men det skulle jeg ikke ha skrevet her på bloggen, for dagen etter mistet vi internettet. På toppen av det hele er macdidken min full, så jeg får ikke lagt inn flere bilder. Hvilket betyr at jeg må kjøpe meg en ekstern harddisk... Ork når man er så dårlig på slike dubeditter som meg.

Utenom det er alt bra, den første semesteroppgaven har snart endelig frist, så holder på med finjusteringer der, dessuten har vi fått den andre semesteroppgaven som også skal begynnes med snart. Men vi bruker fortsatt mye (kanskje litt for mye) tid på å kose oss.
På fredag hadde vi girls night out. Egentlig hadde vi vel bare en plan om å dra på aperitivo, fordi vi ikke orket å stresse med middag og de var så kjipt vær ute. Vi dro på Bar del Fico i rundt åtte, og var vel der til godt over klokken ett. Noe som tilsier at det ble noen vinglass og masse skravling. (Og diverse andre forstyrrende elementer, haha..)
I går var det også ganske dårlig vær (Har ikke vært så heldig de siste dagene, det regner og regner), så vi dro på Porta di Roma, et skikkelig bra handlesenter. Bra for meg, dårlig for lommeboka. Og der ble vi til... vi ble kasta ut. Neida, men klokken var nok åtte da vi kastet oss inn døra hjemme med alle handleposene ihvertfall. Så ble det bruschettakos og She´s the man på skjermen. I dag er det endelig blå himmel, og foruten om å skrive på semesteroppgaven som jeg virkelig ikke har lyst til, skal jeg ute å finne på noen sprell, samt at vi skal ha tacokosekveld i kveld. Det blir bra! 

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Som du koser deg, tydelig at du har en vakker sjel som mange vil ha deg nær, du kjære gode Bea

    SvarSlett